КАКО ДА НАРАЧАМ
Постојат три начини преку кои можете да направите нарачка.
Нарачка преку online страна
Прво, изберете ги оние производи што сакате да ги купите и додадете ги во вашата кошничка со помош на копчето „ДОДАДИ ВО КОШНИЧКА“. На десната страна од екранот ќе се појави приказ на состојбата на вашата кошничка од каде што ќе може да ја проверите кошничката, но и да продолжите со потврда на нарачката. Кликнете на копчето НАРАЧАЈ за да се отвори прозорец каде што ќе ги внесете вашите лични информации. Внесете ги потребните информации (име, презиме, адреса, град, телефон за контакт, e-mail) и притиснете го копчето НАРАЧАЈ.
Нарачка преку телефон
Јавете се на мобилниот телефон 070/264-700, наведете ги посакуваните производи на нашиот оператор и дадете ги потребните лични информации за нарачка. Нашите оператори ќе ја направат нарачката за вас.
Нарачка преку Facebook страна (inbox)
Наведете ги посакуваните производи и вашите лични информации во приватна порака на нашата Facebook страна и нашите оператори ќе ја направат нарачката за вас.
КОЛКУ ЧИНИ ИСПОРАКАТА
Цената на испораката изнесува 170 денари
ДАЛИ МОЖЕ ЛИЧНО ДА ЈА ПОДИГНАМ МОЈАТА НАРАЧКА?
Да. Ние сме online продавница која што има и физичка продавница каде што би можеле да го подигнете производот. Вашиот производ ќе биде доставен до вашиот дом (или наведената адреса) во рок од 4 до 7 работни дена, или да се подигне од нашата продавница со адреса (Улица 1520 бр 15 Пинтија).
КОЛКУ ВРЕМЕ Е ПОТРЕБНО ЗА ДОСТАВА НА НАРАЧКАТА?
95% од нарачките се доставуват во рок од 3 до 5 работни дена. Меѓутоа, поради временски непогоди, неработни денови и празници, како и останати фактори кои не зависат од нас, доставата може да биде одложена за 1 до 2 работни дена.
КАКО МОЖЕ ДА ЈА ПЛАТАМ НАРАЧКАТА?
- Наплатата се врши во готовина при достава на врата на вашата нарачка.
- Вирмански / Фактура, на фирма или на визичко лице.
ДАЛИ ПРОИЗВОДИТЕ СЕ ИСТИ КАКО НА СЛИКАТА?
Нашата е-продавница секогаш се труди да ги прикаже производите во нивното вистинско светло. Меѓутоа, бидејќи сепак станува збор за online продавница, може да дојде до мала разлика во боја, претстава за големина на производот.
ДАЛИ МОЖЕ ДА ГО ВИДАМ ПРОИЗВОДОТ ПРЕД ДА ГО КУПАМ?
Постои опција да ја проверите нарачката пред да ја платите. Потребно е да направите нарачка како вообичаено, со тоа што откако ќе ви ја достави курирот вие ќе извршите проверка на производите. Доколку сте задоволни од нарачката, вршите исплата на курирот и ги задржувате производите. Меѓутоа, доколку производите не ги исполнуваат вашите очекувања, тогаш ги враќате на курирот без никакви трошоци од ваша страна.
ПРАВАМ НАРАЧКА ONLINE, НО НЕ МИ ЈА ПРИМА?
Најверојатно имате направено некоја грешка…
Најчести грешки кога не се процесираат нарачките се:
- Во полето за телефон сте поставиле коса црта: /
- Не сте ги пополниле сите полиња
- Веќе имате регистрирано профил и сакате да направите нова нарачка со истата е-маил адреса без да сте логирани.
ДАЛИ МОЖЕ ДА ГО ЗАМЕНАМ ИЛИ ВРАТАМ ПРОИЗВОДОТ?
ПОСТАПКА ЗА ПОДНЕСУВАЊЕ НА ПОТРОШУВАЧКИ ПРИГОВОР И РЕКЛАМАЦИИ
– Согласно Закон за заштита на потрошувачите, имате право да поднесете потрошувачки приговор и тоа:
– Директно на е-маилот [email protected] или со пополнување на формуларот.
– Писмено или усно во седиштето на компанијата ул. 1520 бр. 15 пинтија, СКОПЈЕ.
– Вашите лични податоци се заштитени согласно Законот
Потрошувачкиот приговор треба да содржи:
- Име, презиме и адреса на поднесувачот
- Субјектот на кој се однесува приговорот
- Предмет на приговорот
- Прецизен опис на барањата
- Придружна документација која е потребна при разгледување на приговорот
Делмак Доо СКОПЈЕ, е должен да го евидентира потрошувачкиот приговор, да го разгледа, соодветно да постапи и да му одговори на потрошувачот за основаноста и резултатите од постапувањето во рок од 15 дена од приемот.
Рекламации:
Согласно Законот за заштита на потрошувачите, стоката која не е соодветна во однос на формата, големината, моделот, бојата, бројот или од други причини, може да се замени со стока што има соодветен квалитет, во рок од 15 дена сметано од денот кога стоката му е продадена на потрошувачот.
Замената на стоката со соодветен квалитет се врши ако стоката не била употребувана, ако се сочувани нејзиниот изглед, употребни својства, пломби и фабрички означувања, како и фискалната сметка што на потрошувачот му била издадена заедно со стоката.
Ако во моментот на поднесувањето на барањето од страна на потрошувачот немаме соодветна стока, во смисла на стока што ќе одговара на потребите на потрошувачот, истиот има право, по свој избор да бара:
– враќање на платениот износ
– да ја замени стоката со друга соодветна стока во моментот кога ќе располагаме со истата.
Потрошувачот кој барал замена на стоката, ќе биде известен дека располагаме со соодветна, во рок не подолг од 30 дена од денот на приемот на барањето за замена на стоката.
Пред враќањето или замената на производот, Ве молиме обратете на 071260001